Počítač ve výuce odborných ekonomických předmětů – seminář na klíč

OBSAH SEMINÁŘE:

  • Využití Office 365 a aplikace OneNote
  • Výuka s využitím cloudu
  • Elektronická učebnice a využití počítače při ústní maturitě z ekonomiky
  • Vybrané aplikace pro výuku


ČASOVÁ DOTACE – PREZENČNÍ SEMINÁŘ: 
8 výukových hodin (45 min) + přestávky

WEBINÁŘ:  8 výukových hodin (45 min) ve dvou dnech (vždy dva 90minutové bloky)
                     Výuka bude probíhat na platformě MS Teams, nebo jiné (po dohodě)

LEKTOR:  Ing. Jana Macháčková (bližší informace zde)

VHODNÉ VARIANTY ŠABLON:  f) Výchova k podnikavosti, k) ICT

Šablony EU umožňují uspořádat seminář přímo u vás ve škole, a to již pro tři účastníky.

AKREDITACE:  seminář je akreditován pod číslem MSMT-22625/2017-1-839.

CENA: celková cena semináře na klíč s dotací 8 hodin činí 5 500 Kč.

Navíc od nakladatelství EDUKO obdržíte bonus – učebnice nakladatelství podle vlastního výběru v hodnotě 500 Kč.

Seminář je určen pro malé skupiny odborných pedagogů.

TERMÍNY A REGISTRACE:

Pro úspěšnou registraci semináře je třeba vyplnit a odeslat REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ níže na stránce.

V následujícím kalendáři jsou uvedeny volné termíny lektorky. Vyberte si prosím jeden z nich (pro webinář dva) a tento termín/tyto termíny napište do registračního formuláře pod kalendářem. Navrhněte také vhodný začátek semináře podle vašich potřeb. Poté vás budeme e-mailem kontaktovat a potvrdíme konání semináře.


REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ:
Odesláním formuláře potvrzuji seznámení se s informacemi o zpracování osobních údajů.
1
Škola:
*
 
2
Objednávající – jméno a příjmení:
*
 
3
E-mail objednávajícího:
*
 
4
Forma semináře Počítač ve výuce odborných ekonomických předmětů:

*
 
5
Zvolené datum/data semináře:
*
 
6
Preferovaná doba začátku semináře:
*
 
7
Jména, příjmení, tituly a data narození zájemců o seminář (nutné pro osvědčení) – včetně objednávajícího, pokud se semináře účastní:
*
 
8
Poznámka (pokud nám chcete sdělit něco bližšího):